Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Ordenança de Civisme i Convivència

L’Ajuntament de La Fuliola i Boldú informa a tota la ciutadania que ha entrat en vigor la nova Ordenança Municipal de Civisme i Convivència Ciutadana.

Aquesta ordenança té com a objectiu garantir el respecte entre veïns i veïnes, preservar els espais públics i fomentar una convivència cívica, segura i responsable al municipi.

Es recorda especialment:

  • Respectar el descans veïnal i evitar sorolls molestos.
  • Mantenir nets carrers, places i espais públics.
  • Fer un ús correcte del mobiliari urbà i de les zones comunes.
    Respectar les normes relatives als animals de companyia.
  • Disposar de les autoritzacions municipals corresponents per activitats, ocupacions de via pública o ús de pirotècnia.

Queden prohibides les conductes incíviques que alterin la convivència, malmetin l’espai públic o generin molèsties al veïnat.

L’ordenança estableix un règim sancionador amb infraccions lleus, greus i molt greus, amb sancions econòmiques de:

• Infraccions lleus: 50 € a 750 €
• Infraccions greus: 751 € a 1.500 €
• Infraccions molt greus: 1.501 € a 3.000 €

L’Ajuntament prioritzarà sempre la prevenció, la conscienciació i el respecte mutu, però actuarà davant les conductes incíviques que afectin la convivència ciutadana.

Podeu consultar el text íntegre de l’ordenança a les oficines municipals i als canals oficials de l’Ajuntament.

escut fuliola 2.jpg

Fitxers adjunts

Galeria d'imatges